Medlemskaber

Læs hvad du kan få som medlem

Medlem hos Foreningen AKTIV

Forening AKTIV er en unik forening til dig og dine kollegaer, som er ansat af Herning Kommune.

Foreningen AKTIV er dedikeret til at skabe massere af muligheder for motion, bevægelse og aktivitet i hverdagen! Foreningen AKTIV, er en del af Herning Kommunes arbejdsmiljø- og trivselstilbud, og er til for at sprede glæde og energi ved at fremme motion og bevægelse, så vi sammen kan forebygge arbejdsskader og få endnu mere livsenergi i hverdagen og på arbejdet.

Har du op til din fratrædelse som efterlønner/pensionist/førtidspensionist ved Herning Kommune været medlem af Foreningen AKTIV kan du fortsætte dit medlemskab.

Som medlem har du mulighed for at blive tilknyttet ét eller flere af de 4 medlemskabstyper. Tryk på medlemsskabstypen for at folde den ud og læse mere:

Basis medlemskab

Giver adgang til foreningens rabatter, som f.eks. padeltennis, entré billetter til DGI Huset i Herning, yoga, massage, akupunktur, løb og cykelløb samt mange flere af foreningens forebyggelses- og behandlingstilbud.

AKTIV medlemsskab

Giver adgang til foreningens rabataftaler, som du ser under vores Fordele + tilknytning med fri adgang til ét motionssted, som du selv vælger under oprettelsen. Her kan du træne frit inden for motionsstedets åbningstider. Du kan her læse mere om motionsstederne inden du vælger.

Super AKTIV medlemsskab

Giver adgang til foreningens rabatter, som du finder under Fordele + årligt 100 gange fri entré til svømning og fitness i Herning Sømmehal.

Dobbelt AKTIV medlemsskab

Giver adgang til foreningens rabatter (gælder kun medlemmet) + tilknytning i følgeskab med din ægtefælde/samlever med fri adgang til ét motionssted, som du ser i linket her motionsstederne. Du vælger motionsstedet under oprettelsen. (Gælder dog IKKE adgang til fitness Herning Svømmehal).

I kan begge træne frit inden for motionsstedets åbningstider.

Hvorfor være medlem?

Som medlem af Foreningen AKTIV vil du opnå fordele og muligheder, som du ikke får andre steder. Et lille udvalg af fordelene ved at være medlem hos Foreningen AKTIV:

» Motions- og sportstilbud
 » Foredrag og temaarrangementer
 » Kvalitets sportstøj til lave priser
 » Kvalitetscykler med rabat
 » Massage og behandlinger

Har du spørgsmål?

Klik for at gå direkte til FAQ

Medlemsskaber

Vi tilbyder 4 forskellige medlemskabstyper: Basis – AKTIV – Super AKTIV – Dobbelt AKTIV, som hver giver dig unikke fordele.
Herunder får du et overblik over de forskellige medlemstyper, og hvilke muligheder du får.

Fordele der kan mærkes

Foredrag

Rabatter

Eksklusive tilbud

Ofte stillede spørgsmål

Du sidder sikkert med en masse spørgsmål omkring Foreningen AKTIV.

Vi har samlet de ofte stillede spørgsmål, så du hurtigt kan finde svar på, hvad du søger efter.

Fandt du intet svar på netop dit spørgsmål? Send os en mail med dit spørgsmål her så vender vi hurtigt tilbage med svaret.

HVEM KAN BLIVE MEDLEM AF FORENINGEN AKTIV?

Enhver som har ansættelse ved Herning Kommune. Medlemskabet kan fortsætte uændret ved overgang til efterløn/pension.

Ansatte i selskaber, der helt eller overvejende ejes af Herning Kommune. Medlemskabet kan fortsætte uændret ved overgangen til efterløn/pension.

Personer, som har kontrakt om frivillig tjeneste i Brand og Redning Midtvest med tjeneste-sted i Herning Kommune.

Indmeldelser samt ændringer af medlemskaber sker løbende.

ÆNDRING AF MEDLEMSKABSTYPEN?

Ændring af medlemskab

1. Log ind med dit Brugernavn (e-mail) + Kodeord (Har du glemt dit kodeord, skal du klikke på Login og nederst på loginsiden: “Har du glemt kodeord”)
  2. Tryk på Profil Info i kassen i højre side.
  3. Tryk på Medlemskab.
  4. Ud fra dit medlemskab har du mulighed for at ændre din medlemskabstype.
BETALINGSKORT UDLØBET, HVORDAN REGISTRER JEG MINE NYE KORT OPLYSNINGER?

Registrering af nye kort oplysninger

2. Tryk på Profil info i kassen i højre side
  3. Tryk på Medlemskaber
  4. Nu er det muligt i højre side af kolonnen at opdatere betalingsmetoden.
UDMELDELSE!

Annullering af medlemskab

1. Log ind med dit brugernavn (e-mail) + kodeord (Har du glemt dit kodeord, skal du klikke på Login og nederst på loginsiden: “Har du glemt kodeord”)
  2. Tryk på Profil info i kassen i højre side
  3. Tryk på Medlemskab
  4. Her til højre har du mulighed for at annullere dit medlemskab.

Opsigelsesfristen er løbende måned.

Dit kontingent bliver trukket automatisk, indtil du melder dig ud af Foreningen AKTIV.

MEDLEM UNDER BARSEL/ORLOV/EFTERLØNNERE/PENSION!

Hvis din ansættelse ændres pga. barsel/orlov, fortsætter dit medlemsskab automatisk.

Det samme gælder for dig, som går på efterløn/pension og ønsker at fortsætte medlemskabet.

MEDLEMSKORT!

Dokumentation af dit medlemskab:

Som hovedregel for at opnå din medlemsrabat, skal du altid kunne dokumentere dit medlemskab i Foreningen AKTIV.

Du finder dit medlemsbevis på profilsiden af www.foreningenaktiv.dk, efter du er logget ind. Medlemskortet vises direkte fra din mobil eller printes ud.

Bemærk! Har du tidligere modtaget et fysisk medlemskort er det ikke længere gyldigt.

RABATKODER!

Nogle af vores samarbejdspartnere bruger rabatkoder, som f.eks. ved tilmelding til Wessel yoga hold, Tæl Skridt, vi cykler til arbejde og mange andre.

Du finder rabatkoderne under fanen “Medlemshop” her på siden, eller klik HER!

OBS! Du skal være logget ind som bruger.