Medlemsbetingelser

Hvem kan blive medlem af Foreningen AKTIV
Enhver, som har ansættelse ved Herning Kommune, eller er gået på efterløn/pension fra en stilling ved Herning Kommune kan blive medlem. Dertil informeres om at indmeldelser for efterlønnere/pensionister kan ske op til 12 mdr. efter fratrædelsesdato. Ansatte i selskaber, der helt eller overvejende ejes af Herning Kommune samt pensionerede an-satte fra disse selskaber kan blive medlem. Personer, som har kontrakt om frivillig tjeneste i Brand og Redning Midtvest med tjenestested i Herning Kommune kan blive medlem.

Indmeldelse samt ændringer af medlemsskab
Indmeldelse sker løbende. Når du har tilmeldt dig som nyt medlem og afsluttet med at tilføje dine betalings oplysninger er du officielt medlem af foreningen. Du skal dog være opmærksom på, at medlemskaberne AKTIV, Super AKTIV og Dobbelt AKTIV kræver adgangs-kort/brik. Disse bliver ekspederet snarest muligt i hverdagene efter din indmeldelse og foreningen forsøger at kontakte dig. Har du tilmeldt dig i Herning svømmehal, skal du henvende dig i RECEPTIONEN I SVØMMEHALLEN og få taget et billede og udfylde din indmeldesesblanket. Ønsker du at ændre dit medlemsskab, skal du logge dig ind på www.foreningenaktiv.dk med brugernavn og kode (glemt kode, klik medlemsskab og glemt password). Når du er logget ind skal du klikke i højre rubrik ved ret profil. Klik dernæst på medlemsskab og ændre typen.

Udmeldelse af Foreningen AKTIV
Udmeldelse skal ske via hjemmesiden. Log ind med dit brugernavn og koden. Klik på ret profil, medlemskab og deaktivér medlemskab. Du modtager efterfølgende en bekræftelse på din mail med udmeldelsen. Opsigelsesfristen er måneden ud og ligeledes er dit kontingent.

Dit kontingent under barsel/Orlov
Hvis din ansættelse ændres under barsel/orlov/efterløn/pension, skal du ikke gøre noget yderligere. Så længe du er ansat i Herning Kommune, er du berettiget til et medlemskab i Foreningen AKTIV.

Dokumentation af dit medlemsskab hos motionsteder og behandlere
Som hovedregel skal du som medlem ALTID kunne bevise dit medlemsskab og Foreningen AKTIV opfordrer til altid at medbringe medlems-dokumentation til det pågældende motionsted og ved behandlerne. Dit medlems bevis finder du ved at logge ind med dit brugernavn og kodeord på: www.foreningenaktiv og din profil fremgår.

;