Massage - Bindevævmassage

Foreningen AKTIV tilbyder dig som medlem 35% rabat på 60 minutters bindevævsmassage.

Din medlempris

1 x times bindevævsmassage = 300 kr. Normal pris 500 kr.

I alt Max 6 x behandlinger årligt med rabat fra Foreningen AKTIV.

Formålet med bindevævsmassage

Bindevævsmassage eller det som andre kender som sugekops-massage eller cupping, kan gøre en stor forskel på kroppen. Kroppens bindevæv er depot for bl.a. affaldsstoffer og kropsfedt. Såfremt disse ikke bliver udskilt kontinuerligt, kan der opstå symptomer som f.eks. hovedpine, rygsmerter, dårligt kredsløb (f.eks. hævede ben), muskelspændinger, cellulitis og træthed.

Bindevævsmassagen er en dyb behandlingsform, der hjælper rigtig mange mennesker med at udskille affaldsstofferne fra cellerne i vævet, uanset om det er muskelvæv, bindevæv, organer eller led der har givet ubalance i kroppen.

Selve behandlingsformen er en relativ fysisk form for bindevævsmassage, men justeres naturligvis altid efter den enkeltes ønske. Der bliver i behandlingen lagt et direkte dybt træk på huden (med små sugekopper), som forårsager rødme og varme, og det er denne øgede blodcirkulation, der er med til at rense bindevævet og transportere affaldsstofferne væk, samt give en afspænding i muskulaturen.

Efter behandlingen vil man ofte føle sig lettet, og det vil føles som om, der bliver mere plads til kroppen under huden.

OBS! Vær opmærksom på at kan være nogle personer der ikke kan modtage kompressionsterapien pga. evt. helbredsmæssige forhold. Er man i tvivl bedes man forhøre sig ved Træningshuset i Lind

Tidsbestilling

Mere info/booke en tid: info@traeningshuset-lind.dk.

Læs  mere ved at klikke på linket: https://traeningshuset-lind.dk/kompressionsterapi/

Dokumentation af dit medlemskab

Som hovedregel for at opnå din medlemsrabat, skal du altid kunne dokumentere dit medlemskab i Foreningen AKTIV. Du finder dit medlemsbevis på profilsiden af www.foreningenaktiv.dk, som kan vises fra din mobiltelefon eller printet ud.

;