Gåture med dine kollegaer

Næste mandags gå-rute

Vi er så heldige at have 3 ”ildsjæle” indenfor dette felt, der gerne vil indføre interesserede fra Foreningen Aktiv i dette spændende univers.

De 3 har et kæmpe repertoire at hente fra, så om det skal være få timers gåture, 1 dages arrangementer, eller weekend med overnatning afhænger helt af, hvad der kan findes fælles fodslag for.

De tre ildsjæle er: Lise Lykke Kjær, Tove Andersen og Cheri Lillholm.

Vi inviterer dig til gåture mandage eftermiddage, præcis kl. 16:15 – 17:30.

Opstart efter sommerferien mandag d. 14. september 2020 fra Borgerservice ved Herning Kommunes Rådhus, Torvet 5, 7400 Herning.

Normalt ingen tilmelding men på baggrund af Covid 19 send blot sms til: 22 76 47 33.

Turene vil være på 5-6 km.

Husk vand og gode sko/støvler.

Tidligere gårture:

• Mandag den 8. juni 2020 ved Knudmosen. Mødested: Borgerservice ved Herning kommunes Rådhus, Torvet 5, 7400 Herning.
  • Mandag d. 15. juni 2020, ved Fuglsang Sø. Mødested: Fuglsangsø Centrets P-plads, Fuglsang Toft 4, 7400 Herning.
  • Mandag d. 22. juni 2020, ved Knudmosen. Mødested: Borgerservice ved Herning kommunes Rådhus, Torvet 5, 7400 Herning. Under denne gå tur får vi besøg af Karsten Skipper som er uddannet cand.mag. i idéhistorie og religionsvidenskab med speciale indenfor integrativ tænkning. Karsten bliver dagens guide og du vil få særdeles nyttige redskaber med hjem til at opretholde den indre balance og ikke mindst bare lære at nyde naturen.
  • Mandag d. 29. juni 2020, (sidste tur inden sommerferien) på og omkring Hjertestien. Mødested: P-pladsen ved Herning Petanqueklub, H.P. Hansens Vej 6, 7400 Herning

Vil du vide mere kontakt Foreningen AKTIV:

tlf: 96 28 26 66 / mail: foreningenaktiv@herning.dk

Følg os på Facebook