Gåture med dine kollegaer

Mandags gåture kl. 16:15 - 17:30 aflyses pga. Corona

Pga. Corona og manglende tilmeldinger til mandags-gåture, vælger vores ildsjæle at holde en pause.

Efterspørgslen direkte til foreningenaktiv@herning.dk afhænger af om gåturene fremadrettet starter op igen 🙂

Vi er så heldige at have flere ”ildsjæle” indenfor dette felt, der gerne vil indføre interesserede fra Foreningen AKTIV i dette spændende univers.

Vores ildsjæle har et kæmpe repertoire at hente fra, så om det skal være få timers gåture, 1 dages arrangementer, eller weekend med overnatning afhænger helt af, hvad der kan findes fælles fodslag for.

Ildsjælene er Lise Lykke Kjær og Tove Andersen.

Vi inviterer dig til gåture mandage eftermiddage, præcis kl. 16:15 – 17:30.

Vi går hver mandag fra Borgerservice ved Herning Kommunes Rådhus, Torvet 5, 7400 Herning.

Normalt ingen tilmelding men på baggrund af Covid 19 send blot sms til: 22 76 47 33.

Turene vil være på 5-6 km.

Husk vand og gode sko/støvler.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at tage en kollega med på første gåtur. Ønsker din kollega fortsat at være en del af vores ildsjæles gåture, kan han/hun nemt og hurtigt indmelde sig i foreningen direkte via www.foreningenaktiv.dk. Vær opmærksom på at Foreningen AKTIV, er meget mere end mandags gåture 🙂 Se foreningens fordele her

Tidligere gårture:

• Mandag den 8. juni 2020 ved Knudmosen. Mødested: Borgerservice ved Herning kommunes Rådhus, Torvet 5, 7400 Herning.
  • Mandag d. 15. juni 2020, ved Fuglsang Sø. Mødested: Fuglsangsø Centrets P-plads, Fuglsang Toft 4, 7400 Herning.
  • Mandag d. 22. juni 2020, ved Knudmosen. Mødested: Borgerservice ved Herning kommunes Rådhus, Torvet 5, 7400 Herning. Under denne gå tur får vi besøg af Karsten Skipper som er uddannet cand.mag. i idéhistorie og religionsvidenskab med speciale indenfor integrativ tænkning. Karsten bliver dagens guide og du vil få særdeles nyttige redskaber med hjem til at opretholde den indre balance og ikke mindst bare lære at nyde naturen.
  • Mandag d. 29. juni 2020, (sidste tur inden sommerferien) på og omkring Hjertestien. Mødested: P-pladsen ved Herning Petanqueklub, H.P. Hansens Vej 6, 7400 Herning

Vil du vide mere kontakt Foreningen AKTIV:

tlf: 96 28 26 66 / mail: foreningenaktiv@herning.dk

Følg os på Facebook