Foreningen AKTIV tilbyder 3 forskellige muligheder under renoveringen!

For de aktive medlemmer af jer, der benytter Herning Svømmehals faciliteter, er det pr. dags dato muligt at kunne fortsætte sin svømning i 50 m. bassinet og varmt vands bassinerne.

1. Til dig som også benytter fitness, tilbyder vi, for samme kontingent, som du betaler i dag, at du under renoveringsperioden kan benytte dig af ét af vores andre motionssteder. Se dine træningsmuligheder herunder i linket og skriv til foreningenaktiv@herning.dk, hvilket motionssted du ønsker.Ventetiden er ca. 2 dage og så fastholder du stadig din træning og din gode form indtil renoveringen er over igen 🙂

Motionssteder – Foreningen AKTIV

1. En anden mulighed for dig, er at ændrer dit medlemskab til kontingent basis 65 kr. pr. mdr. og efterfølgende benytte dig af DGI´s faciliteter til kun entré 35 kr. pr. billet.Du køber dine DGI billetter via www.foreningenaktiv.dk + medlemsshop. (Husk du skal være logget ind).

1. En tredje mulighed for dig der er super motionist, er at ændrer dit medlemskab til kontingent basis 65 kr. pr. mdr. og efterfølgende tilkøbe et fuldtidsmedlemsskab til 235 kr. pr. mdr. til DGI huset. Du får både et fuldtidsmedlemsskab til både svømning og fitness hos DGI + fastholder dit medlemskab i Foreningen AKTIV.Hele molevitten koster 300 kr. pr. mdr. hvilket er samme pris for et normalt fuldtidsmedlemsskab ved DGI.  Send besked til foreningenaktiv@herning.dk så du kan komme i gang med det samme.

Skriv eller ring gerne til os , hvis du har spørgsmål!

De bedste hilsner

Foreningen AKTIV

Ps. Vi sætter stor pris på for dit medlemskab og glæder os helt vildt til at se det færdige resultat af renoveringen af Herning Svømmehal – Det bliver rigtig godt 🙂