Foreningen AKTIV har indgået en samarbejdsaftale med Sylwia som er uddannet Zoneterapeut. Udover hendes uddannelse som Zoneterapeut har Sylwia løbende taget kurser som:

“Kroppens fysiske ar” – Ar i huden og i kroppen kan spille ind på vores sundhed resten af livet. Eks. En kvinde der døjer med sin lænd, men det oprindelig problem stammer fra kejsersnit. “lægevidenskabelige dokumentations” – Læge med 35 år erfaring som hjertekirurg har forsket i hvordan zoneterapi kan hjælpe på mennesket sundhed. “Ansigtsbehandling” – som virker på hele kroppen, men som ar meget fokus på psykiske problemer. “Spædbørn og baby behandling” – kan fx afhjælpe kolik, spændinger og uro i kroppen. TREE” – Therapeutic Reflexology Emotional Equilibrium. Dette er den vigtigste viden for mig. Efter 4 år som zoneterapeut har jeg erfaret, at det er fra vores følelser de fysiske problemer i kroppen opstår. Denne form for zoneterapi er dybdegående, gamle traumer kommer til overfladen, vi ser problemet i øjnene og bliver bevidst om det. Herefter er det muligt at bearbejde disse.

Sylwia er RAB Godkendt og tilbyder følgende behandlinger, med 35% rabat fra Foreningen AKTIV,. Rabatten fratrækkes direkte ved behandleren.

• Første Zoneterapibehandling – 550 kr. efterfølgende behandlinger – 450 kr. (udeblivelse af behandlingen –  50% af behandlingsprisen, dvs. 225 kr. )
  • Ansigtsbehandling plus nakke og bryst – 500 kr.
  • Aroma Touch massage med æteriske olier (kaldet Dien Chan multirefleksologi – 450 kr.
  • Smertebehandling, detox – til sukker, alkohol, stoffer…) Dien Chan Multireflexologi – 450 kr.
  • Børn 0-2 år behandling – 200 kr.
  • Børn 3-7 behandling – 300 kr.
  • Leje af håndklæde, 2 stk. – 30 kr.
  • Kørsel Vilbjerg – 45 kr.
  • Kørsel ude af Vildbjerg – 6,5 kr. pr. km

Tidsbestilling direkte ved: Zoneterapi Timring, Maoltrupvej 18, 7480 Timring, Tlf; 52646660