Susanne Grarup Mindfulness Instruktør

Susanne er certificeret mindfulness instruktør og optaget af mental trivsel. Hun vil gerne være med til at støtte medarbejderne i Herning Kommune i at bevare eller genskabe balance i arbejdsliv og privatliv. Forskning peger på, at Mindfulness på sigt kan give oplevelsen af større indre ro, sænke tankemylder, mindske stress og angst, samt bedre hukommelsen og overblik. Gennem mindfulness kan nervesystemet stabiliseres samt åbne for indre ressourcer. Alt i alt gavne den mentale og fysiske sundhed.

Kontakt Susanne Grarup for forløb:

Sms: 41980045/Instagram/Facebookside Eller via www.levmindful.nu

Næste hold 2024

Nyt ÅR med nærvær, 6 januar 2024 kl. 13-16.

Sted: Moon & Mind , Tjelevej 42 a, Tjørring.

Pris: Kun 265 kr. (Normal pris 350 kr.) inkl. te/kaffe og økologiske snacks.

Vi tager kontakten til kroppen gennem groundende øvelser , mindful bevægelse og stræk – kroppen der har så megen iboende visdom som vi skaber plads til at lytte ind i. Gennem mindful meditationer på  krop, åndedræt og sanser fordyber vi kontakten til nuet. Musik og korte oplæg vil undervejs understøtte fordybelsen. Der vil være plads til refleksion. Fokus er på hverdagslivet og den daglige nærværpraksis – intentioner er at du kan omsætte dagen direkte ind i dit hverdagsliv når du kommer hjem.

Bemærk: Afbud refunderes ikke. Men ved afbud, er du velkommen til videregive din plads til en anden.