Rabatkode til 5 ugers online bootcamp

Bevæger dig nok i hverdagen… Grib chancen for med denne nye app kommer din ultimative mulighed for at sætte skub i kadaveret.

Hvordan med spisevanerne? Og energiniveauet? Trænger du til et kærligt skub i retning af tidligere tiders storform og fuldt opladte batterier? Eller er du hvor du skal være og bare frisk på en sund og sjov udfordring?Uanset hvad, så er du hermed inviteret med indenfor i forårets udfordring; Bootcamp 2020.

Foreningen AKTIV inviterer dig, som medlem til denne Bootcampen som er et 5 ugers forløb, som er en oplagt mulighed for at, du giver de sunde ambitioner frit løb, tager kommandoen og bliver general i dit eget liv!

Start mandag d. 18. maj – søndag d. 21. juni.

Hvordan bliver jeg udfordret undervejs i bootcampens 5 uger?

I løbet af Bootcampens 5 uger, vil du blive udfordret med ugentlige missioner og uforudsete challenges, alt imens vi kæmper for at stige i rang fra rekrut og helt frem til ultimativt at blive generaler i vores egne liv.

Samtidig styrker vi vores fællesskab i Bevæg Dig Forlivet og bliver sundere og stærkere sammen – hver for sig. Dine personlige oplysninger vil kun være synlige for dig.

Inden bootcampens start, vil du allerede fra den 10. maj, ved tilmelding, kunne gennemføre et indledende digitalt sundhedstjek, som giver dig din
bodyage og dit personlige pointmål.

Fra kampagnestart lyder udfordringen, at du skal forsøge at nå dit pointmål dagligt, ved at navigere fornuftigt mellem pointsystemets plusser og minusser.

Når Bootcampen slutter, gentages det digitale sundhedstjek og du får et personlig resultat samt diplom for gennemførsel.
Undervejs er der adgang til eksperthjælp, konkurrencer og masser af udfordringer.

SÅDAN HOPPER DU I UNIFORMEN… og ingen kvaler for Foreningen AKTIV betaler for din deltagelse.

Log ind med din e-mail og kode på www.foreningenaktiv.dk

Klik på fanen: Medlemshop og herunder finder du din holdkode og rabat kode til Bootcampen 2020.

For yderligere spørgmål kontakt Foreningen AKTIV på mail: foreningenaktiv@herning.dk

;