Du kan som medlem af Foreningen AKTIV tegne et fuldtids-medlemsskab ved DGI Huset i Herning til reduceret medlemspris.

Dine fordele:

• Din pris er kr. 235,- pr. mdr. (normalpris kr. 299,-)

Læs vilkårene:

• Prisen forudsætter, at du som medlem betaler via dit betalingskort til DGI Huset i Herning d. 1. i mdr. Vælger man andre betalingsformer opkræves et gebyr på kr. 25,- pr. mdr. Betalingskortet registreres ved indmeldelse hos DGI Huset i Herning.
  • Oprettelse sker ved personlig henvendelse i DGI Huset i Herning. Medlemmer fra Foreningen AKTIV skal fremvise sit medlemsbevis. Du finder dit medlemsbevis ved at være logget ind på www.foreningenaktiv.dk. Klik på profil og dit medlemsbevis vises på siden. Print eller fremvis dit medlemsbevis direkte via din telefon.
  • Ved oprettelse af medlemsskab ved DGI Huset betales der kr. 100,- for et medlemsarmbånd (ikke et depositum).
  • Det er først muligt at opsige et firmamedlemsskab efter min 6 mdr. betaling.
  • Et firmamedlemsskab må sættes i bero én gang årligt i min. 1 mdr. og max 6 mdr.
  • En firmaaftale er personlig og gælder derfor kun for det enkelte medlem og IKKE dennes husstand og/eller familiemedlemmer.
  • Der henvises til DGI Huset i Hernings generelle kontraktbetingelser.

;